Privatlivspolitik for Fjand Badeby I/S
*Senest opdateret: November 2025
Denne privatlivspolitik beskriver, hvordan Fjand Badeby I/S ("vi", "os" eller "vores") indsamler, behandler og beskytter personoplysninger om vores gæster og potentielle gæster.
1. Dataansvarlig
Fjand Badeby I/S er dataansvarlig for behandlingen af dine personoplysninger.
Kontaktoplysninger:
Fjand Badeby I/S
Adresse: Bjerghuse 79, 6990 Ulfborg
E-mail: info@fjandbadeby.dk
Telefon: 217279906 / 53869600
Hvis du har spørgsmål til vores behandling af dine oplysninger, er du altid velkommen til at kontakte os.
2. Typer af personoplysninger vi behandler
Vi behandler kun de oplysninger, der er nødvendige for at administrere og gennemføre din booking og dit ophold. Det kan omfatte:
Navn
Adresse
E-mail og telefonnummer
Oplysninger om booking og opholdsperiode
Betalingsoplysninger (dog opbevares disse som udgangspunkt af den platform eller betalingsløsning, du benytter)
3. Hvordan vi indsamler oplysninger
Vi modtager personoplysninger gennem:
Eksterne bookingplatforme (fx Airbnb og Booking.com)
Henvendelser via e-mail, telefon eller kontaktformular
Direkte bookinger via vores hjemmeside
Når oplysninger kommer fra en bookingplatform, behandles de i første omgang under platformens egne privatlivsvilkår, inden de videregives til os.
4. Formål og behandlingsgrundlag
Vi behandler dine personoplysninger for at:
Administrere og bekræfte din booking
Kommunikere med dig før, under og efter dit ophold
Håndtere betaling og fakturering
Udføre kundeservice og opfølgning
Vores behandlingsgrundlag er:
Opfyldelse af kontrakt (GDPR art. 6(1)(b))
Retlig forpligtelse i forhold til regnskab og bogføring (GDPR art. 6(1)(c))
Legitim interesse i at kunne yde god kundeservice (GDPR art. 6(1)(f))
5. Opbevaring og sletning
Vi opbevarer personoplysninger kun så længe det er nødvendigt:
Booking- og kontaktoplysninger opbevares i op til 2 år efter opholdets afslutning, medmindre der er behov for længere opbevaring.
Oplysninger, der indgår i regnskabsmateriale, opbevares i henhold til bogføringsloven i 5 år.
6. Deling af oplysninger
Vi deler kun personoplysninger, når det er nødvendigt for at levere vores service, fx med:
Rengørings- og servicepartnere
Nøgleservice eller lokal vicevært
Vi deler ikke oplysninger til marketingformål, og vi sælger aldrig personoplysninger til tredjepart.
7. Dine rettigheder
Du har ret til:
At få indsigt i, hvilke oplysninger vi behandler om dig
At få rettet urigtige oplysninger
At få slettet oplysninger, hvis betingelserne herfor er opfyldt
At gøre indsigelse mod behandlingen
Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder, kan du kontakte os via ovenstående kontaktoplysninger.
8. Sikkerhed
Vi beskytter dine oplysninger mod uautoriseret adgang, misbrug og tab gennem passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger.
9. Ændringer
Vi kan opdatere denne privatlivspolitik, hvis vores praksis ændrer sig. Den nyeste version vil altid være tilgængelig på vores hjemmeside.
Har du spørgsmål til denne politik eller ønsker du at udøve dine rettigheder, kan du kontakte os.

